Green in my life


HAPPY NEW YEAR !
Saturday 2 January 2016 . 0 word(s) .
 
 
Hai Hai .. Selamat tahun baru 2016 .. Semoga tahun ini menjadi tahun yang amat bermakna untuk diri ini .. Rasa sekejap masuk tahun baru bukan ? Macam macam kenangan pahit dan manis yang telah aku lalui .. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa sukarnya hati ini untuk menerima sesuatu ujian .. Tapi aku percaya yang Allah maha adil.. Allah sentiasa ada untuk diri ini .. Bermacam dugaan , halangan , dan rintangan yang aku lalui .. Dari kehidupan , keluarga , sahabat , percintaan ..Hmm , betul apa cakap orang , semakin meningkat umur ini bermacam dugaan yang kita akan alami , dari segi kehidupan , keluarga , kawan , percintaan , kekecewaan dan macam macam ..

Sempena tahun baru ini , aku ingin membuka lembaran baru , tapi ... boleh ke aku lalui hari akan mendatang ? Hmm , aku tak tahu kenapa sampai sekarang hati ini masih mempunyai dendam .. Walau dengan ahli keluarga .. Aku tak megharapkan benda lain , cuma aku masih tertanya kenapa mereka buat aku macam ni ? Kenapa ? Apa sebenarnya yang mereka nak ? Sampai sekarang perkara itu menjadi tanda tanya .. Sampai sekarang .. Hati aku hancur berkecai .. Sampai sekarang aku tak pernah percayakan orang .. Lepas apa yang mereka buat kat aku , aku tak rasa yang mereka jujur .. Aku masih ragu .. Aku masih tak jumpa kepercayaan tuu ..

Memaafkan tak semudah meminta maaf right ? Tak tau sampai bila hati ini nak memendam .. The End aku harap kisah hidup aku akan menjadi kisah yang paling bah
agia :)


Thanks for reading




Older Post . Newer Post