Green in my life


Pemergian Yang Tak Di Duga :'(
Saturday 3 November 2012 . 0 word(s) .

hai . agak lama ta menghapate blog nie , hampir bersawang . actually , na share something :'( it is the sa story for me , you know what ? i lose my best friend :'(  lose forever . sedih sangat bila dapat tau dia pergi buat selama lama nya . rasa macam semalam je kenal dia :'( 

first kenal dia dari sekolah rendah , seorang yang periang , banyak cakap , comel , banyak tolong kawan kawan dia :') then , dia pindah , lebih dari 3 tahun kitaorang tak jumpa , but , mase bulan 4 or 5 gituu , dia balik ke sini :') ya allah , macam tak percaya yang akan jumpa dia lagi :')) rinduu sangat kat dia . tapi sayang nya , dia ta ingat langsung kat aku . it sokeyy sayang :') tapi , lepas refresh brain dia , baru dia ingat . masa sekolah rendah , aku budak yang first tegur dia :')) alhamdulillah kau still ingat aku sayang :")) 

masa exam , kau banyak tegur aku , tapi aku macam nak taknak je layan kau , cause mase tuu aku tak ade mood langsung . mase tengah exam , aku tengok kauu dari jauh , kau tido :') tak kesah lhaa , mybe kau penat study . aku rasa seronok sangat bila kau buat kecoh dekat dalam bas :'D kadang aku rasa tak boleyhh berenti dari ketawe , perangai kauu dari dulu sampai sekarang langsung tak berubah :'DD lepas exam , kauu terus ta datang sekolah . sunyi bas tak ada kauu , tak aa yang buat kecoh , tak ada yang buat lawak .  

sampai malam tadi , anis bagitau aku yang kauu dah tak ada ! ya allah sayanggg ! :'(( sayu sangat hati aku masa tuu ! aku macam tak percaya ! sampai aku tanya budak budak lain ! kauu tauu ? aku rasa macam tak percaya yang kau pergi tinggalkan kiteorang selama lamanya :'((  sampai tadi aku datang rumah kauu ! aku tatap muka kauu sayang ! aku cium kauu ! aku rasa macam tuu bukan kauu ! tapi aku kena redha dengan pemergian kauu sayang :'(( tak sanggup aku tengok mak kauu , abang abang kauu yang menangis tak henti henti tuu ! sayu aku tengok muka mak kauu :'(( aku tauu kau masih kat situu . kauu tengok apa yang berlaku kann sayang ? :'((

before aku keluar dari rumah kauu , aku salam mak kauu . aku cium kauu lagi ! aku tatap lagi muka kauu ! ;'(( ya allah ! aku terima yang kau dah tak ada dengan kitaorang semua :'(( kesian aku tengok siti :'( dia yang sentiasa engan kauu , susah senang kau , kau kongsi dengan dia :'(( 

SAYANGGG ! kenapa cepat sangat kauu tinggal kann kitaorang ? kenapa ? :'(( aku akan selalu kirimkan doa untuk kauu sayang :')) aku harap kauu tenang kat sana , i will miss you sayang :"(( 
                                                
                                                           ILOVEYOUFRIENS !


Isba Natasya hope kau tenang kat sana :'((

#al-fatihah 



Thanks for reading




Older Post . Newer Post